25 Haz 2014

Sercih Plus v1 Blogger Teması

Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere kendi blogum için düzenlediğim bir tema olan Sercih Plus v1 blogger temasını paylaşacağım. Aslında paylaşmayacaktım fakat farklı bir tema ile yola devam etmek istedim bu boşta kaldı bende dağıtma kararı verdim. Kısaca bir kaç özelliğinden bahsedeyim.

Sercih Plus v1 Blogger Teması Özellikleri

  • WmAracı Seo Analiz Puanı 80
  • 3 Sütun Footer
  • 2 Sütün Kategoriye Özel Yazı Alanı
  • Gelişmiş Benzer Yazılar
  • Şık Görünümlü Menü



Önizleme İndir

Related Posts

Sercih Plus v1 Blogger Teması
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

4 yorum

Tulis yorum
avatar
26 Haziran 2014 03:46

tema çok güzel fakat google page speed ölçümlerinde sayfa hızı çok düşük kalıyor. Sayfa hızı nasıl bir optimize ile yükseltebiliriz

Reply
avatar
8 Temmuz 2014 12:16

ya ben siteme yaptım bunu ama etiketleri değiştiremedim sitem : http://torrent.liyiz.biz/

Reply
avatar
8 Temmuz 2014 12:16

abi gördüğün gibi yamalar etiketi bomboş gözüküyor sitede lütfen yardım etttt

ama teman muhteşem en iyi blogger teması

Reply
avatar
2 Ocak 2015 17:23

Blogspot siteleri için gördüğüm en iyi temalardan biri diyebilirim. Eğer blogger kullanırsam bu temayı kesin kullanırım.

Reply