29 May 2013

Aykut Kocaman İstifa Etti

Fenerbahçe Sportif Direktör ve Teknik Sorumlusu Aykut Kocaman görevinden istifa etti. Başkan Aziz Yıldırım, Ali Yıldırım'dan da istifasını istedi... İşte Aykut Kocaman'ı istifaya götüren süreç...
Ve Fenerbahçe'yi 3 yıldır çalıştıran, 3 kupa kazandırıp, Avrupa'da yarı final gören Aykut Kocaman, Fenerbahçe'den istifa etti...
İŞTE İSTİFANIN NEDENİ
İşte Kocaman'ı istifaya götüren süreç: İddialara göre Aykut Kocaman Şampiyonlar Ligi finali için Londra'ya gitti. Orada, Aziz Yıldırım'ın, ocak ayından beri küs olduğu kardeşi Ali Yıldırım'la buluştu. Kocaman 3 günlük tatilden döndükten sonra dün, yeni sezon planlaması için kulübe geldi. Aziz Yıldırım da bu olayı duyduğu için Kocaman'ı kulüpte görünce şu sitemde bulundu:"Ben kardeşimle aylardır görüşmüyorum, sen maç izliyorsun. Olur mu böyle bir şey"...
Aykut Kocaman ise "Başkan ben bunları kaldıramıyorum, bırakıyorum" yanıtı verdi. Aziz Yıldırım ise "Ne yapıyorsan yap" diye sert bir çıkışta bulundu. Bu gelişmeler üzerine Kocaman bugün istifasını sundu. Aziz Yıldırım, bu olay sonrası Ali Yıldırım'dan da istifasını istedi.
YÖNETİM DEĞERLENDİRİYOR
Yönetim Kurulu şu anda Aykut Kocaman'ın istifasını değerlendiriyor. Yönetimin istifayı kabul ettiği iddia ediliyor.



Yeni çıkan haberler sitemde güncel olarak yayınlanacaktır.

Kaynak: aksam.com.tr


Related Posts

Aykut Kocaman İstifa Etti
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

7 yorum

Tulis yorum
avatar
Ferhat
29 Mayıs 2013 12:26

Aykut kocaman fenerbahçe'yi idare edemeez.

Reply
avatar
29 Mayıs 2013 12:30

Bende öyle düşünüyorum bakalım sonuç nereye varacak

Reply
avatar
Soner
29 Mayıs 2013 12:34

Kocamanın istifası herkes için iyi olucak bence

Reply
avatar
Ferhat
29 Mayıs 2013 13:08

Aynen öyle soner kardeşim :) Aykutsuz bir fenerbahçe daha iyi olacaktır.

Reply
avatar
Veysel
29 Mayıs 2013 15:10

Gitsin pislik adam alexi nasıl yolladılar buda öyle gitsin

Reply
avatar
29 Mayıs 2013 15:11

Veysel lütfen argo kelimeler kullanmayalım!

Reply
avatar
musa
29 Mayıs 2013 16:41

Gitsin gitsin hem fenerbahçe hem taraftar iyi bir oh çeker.

Reply