19 Haz 2013

Battlefield 4 Sistem Gereksinimleri


Battlefield'in çıkacak son oyunu olan Battlefield 4 oyuncular tarafından sabırsızlıkla beklenmekte. Battlefield 4'ün yapımcısı DICE alpha testlerini dün itibariyle dağıtmaya başladı. Bu dağıtım neye göre yapılıyor derseniz hemen cevaplayayım. Alpha testlerine katılan oyuncular, en iyi oynayan oyunculardan seçilmiştir. Yani alpha testlerine katılmak için Profesyonel bir oyuncu olmalısınız yada değilseniz betayı beklemelisiniz.

Betayı bekleyen oyuncuların çoğunun kafasına takılan bi soru olan Sistem Gereksinimleri nasıl olacak sorusunada DICE tarafından kesin olmamakla birlikte ortaya çıktı.

Battlefield 4'ün Tavsiye Edilen Sistem Gereksinimleri şöyle;

İşletim Sistemi: Windows Vista(Service Pack 2)/Windows 7 İşletim Sistemi(64 Bit)
Ekran Kartı: 1GB DirectX 11 Destekli
Gerekli Depolama Alanı: 25GB HDD alanı


Related Posts

Battlefield 4 Sistem Gereksinimleri
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

6 yorum

Tulis yorum
avatar
Adsız
29 Haziran 2013 23:56

kardeş şu blogger entegre olayını bir zahmet anlatsan ?

Reply
avatar
11 Temmuz 2013 15:29

CSS bilgisi olması gerekiyor. Bide blogger kodlarını kurcala :) Benim CSS bilgim çok fazla yok yani css dökmeyi bilmiyorum ama kurcalayarak, değiştirerek birşeyler yapmaya çalışıyorum.

Reply
avatar
Adsız
13 Temmuz 2013 18:42

Abi birşey sorucam sana ya.Şu takip ettiklerim kısmı ve sponsor linki kısmı sdebarını nasıl küçülttüm kod verirmisin.Ben daha önce denedim olmadı bir sitede bulmuştum.Yardımcı olursan sevinirim.

Reply
avatar
13 Temmuz 2013 19:32

Onunla ilgili bir yazı paylaşmayı düşünüyordum zaten. Blogumu takip edersen yakında paylaşırım. Teşekkürler

Reply
avatar
Adsız
14 Temmuz 2013 16:03

Ben teşekkür ederim.

Reply