15 Haz 2013

Quade Blogger Teması




Merhaba arkadaşlar bugün internette blogger teması ararken çok hoş bir tasarımla karşılaştım ve bunu sizlerle paylaşmak istedim. Quade blogger teması Tumblr'dan esinlenerek yapılmış bir tema. Yazının başında video, resim, müzik olduğunu belirten iconlar yer almakta ve bu temanın en çok beğendim kısmı. Lafı uzatmadan hemen Quade blogger temasının Önizleme ve İndirme linklerini veriyorum.

Önizleme / İNDİR





Related Posts

Quade Blogger Teması
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Like the post above? Please subscribe to the latest posts directly via email.

3 yorum

Tulis yorum
avatar
16 Haziran 2013 00:15

Tumblr'dan etkilenmişler sanırım.

Reply
avatar
16 Haziran 2013 00:39

Aynen hocam tumblr'dan etkilenip hoş bi tasarım ortaya çıkarmışlar

Reply
avatar
Adsız
26 Haziran 2013 22:05

Cihat duyduğuma göre benzer yazılar vb ekleyemiyomuşsun temayı paylaşmadan önce bende bilmiyordum ama sonradan öğrendim, e-mailimden bana ulaşırsan anlatabilirim.

* birblog0@gmail.com
* tnrdgkn@gmail.com

Reply